Per a una correcta inscripció als nostres cursos i formacions, és necessari realitzar el pagament mitjançant una transferència per avançat, per a poder reservar plaça. Es facilitaran les dades després del primer email, i es dispondran de 48 hores per a poder fer efectiu el pagament i remetre un justificant.
El nostre servei de Consulta Personalitzada s’abona des de la primera consulta, podent optar per una consulta tan sols o per l’adquisició de 5 consultes mitjançant un bo.
És imprescindible per a poder iniciar un tractament, tant presencial com online, l’ompliment de la nostra fulla de conformitat respecte a la cessió de dades personals, segons la Llei Orgànica 15/1999. La nostra política de LOPD es pot consultar aquí.
Els productes i serveis adquirits, com a bons i inscripcions als cursos són intransferibles. Si un pagament es fa a nombre d’una altra persona, s’haurà de notificar al moment.
No es podran modificar ni cancel·lar cites en les 24 hores anteriors a la mateixa, i en cas de no acudir la consulta haurà de ser abonada a la següent cita. En els cas de les persones amb el bo de 5 visites, la visita es contarà com a realitzada. El bo té una duració de 4 mesos.
Es podrà cancel·lar l’inscripció als cursos i events organitzats pel Centre Aleris si es notifica l’imposibilitat d’asistència abans dels 15 dies previs a la celebració dels mateixos.